tiistai 6. elokuuta 2013

Zoo korkeasaari

Olin korkeasaaressa ystäväni Tapun kanssa. Hauskaa oli :)
... Kunnes tuli kaatosade ja kastuttiin :D






 Tuo näytti ihan normaalille kissalle 




 Puhveli kuningas


 Siellä oli älyttömän hienoja hiekka linnoja

 Tätä ei ole zoomattu, menin oikeasti noin lähelle. Lokin ja minun kaunis keskustelu:
Minä: Saanko ottaa kuvan?
Lokki: Kvaak (kyllä)
Minä: *Otin kuvan* kiitoos, hieno tuli
Lokki: Kvaak *Lähtee pois*
:D







 Tuota rakasta hanhea (jos se on hanhi) tuluee ikävä

 Eläimet poseerasivat minulle :D









Nalle tikkari >u<

 Kotona näin söpön karvatoukan >u<



Korkeasaaressa oli kivaa nun Rakkaat sukkani ja kenkäni menivät mutaan
 kun kaatosade alkoi siinä loppu puolilla ;c Onneksi ne sai pestyä :) 
Kaikki eläimet olivat niin suloisia <3 Rakastan eläimiä.

Alan yhden lukijan pyynnöstä tekemään enemmän päivän asuja :) 
Ja huoneestani tulee room tour kunhan olen saanut sen mielestäni sopivaan kuntoon :D



1 kommentti:

  1. Aww söpöjä kuvia! Sulla on ihana asu, oon myös aika kateellinen sun hiuksista, olisipa mullakin noin pitkät ; ___ ;

    VastaaPoista